Akce třídy

Ochrana člověka za mimořádných událostí

Malá ochutnávka fotek z dnešní akce. Fotky jsem poslala mejlem, povedlo se mi to jen na tyto adresy, přepošlete si, prosím! Posláno Kubovi Lochmannovi, Nicol, Samovi, Danovi a Pavlovi.

Pečeme koka sušenky

O pracovních činnostech skupina dívky upekla výborné domácí koka sušenky !

Do skupiny patří z naší třídy Kačka Zalabáková a Terka Kurková.

Jsme na jedné lodi !

V pátek 21.4. 2017 se třída 6.A zúčastnila preventivního programu organizace Semiramis, tentokrát pod názvem "Jsme na jedné lodi". Děti si vyzkoušely práci ve velké skupině, lektorky měly připravené aktivity vedoucí ke stmelení kolektivu i k posilování respektu mezi žáky navzájem.

Děti společně vytvořily plakát - obrázek velké lodi, a nalepily samy sebe v různých rolích na palubu lodi. Ve třídnických hodinách budeme společně pokračovat v aktivitách, které na tuto navazují.

Pečení muffinů 16.3. 2017 - pracovní činnosti skupina dívky

6. ročník

Vánoční besídka

Adaptační kurz

Den druhý

Druhý den pobytu ve Starých Splavech byl věnován poznávání okolí Máchova jezera. Cestu jsme si krátili zábavnými aktivitami, které pro děti připravila Lucka Krupitzerová. Trasa vedla krásnou krajinou v okolí Starých Splavů, Břehyňského rybníka a Doks.

Po návratu si děti doplnily kalorie při dobré večeři a před spaním si zasoutěžily.

Den první

Cesta do Starých Splavů nám utekla. V 9:30 jsme vystupovali na místním nádraží. Kousek od něj se nachází hotel Sportcentrum, kde jsme ubytování. Součastí hotelu je i tělocvična. To se nám hodilo, protože počací bylo proměnlivé. Pobyt venku se střídal s aktivitami v hale.

Program připravený Luckou Krupicerovou děti bavil, ale i správně unavil. Proto v 21:30 už byla tma na všech pokojíchy

5. ročník

Vážení rodiče,

naše škola chystá na neděli 20.9. rodičovský víceboj. Věřím, že se mezi vámi najdou sportovci, kteří se nebudou bát hájit "naše barvy". Předpokládané disciplíny - basket, odbíjená, tenis, stolní tenis, nohejbal. Potřebujeme z vašich řad aspoň 8 účastníků. Při soutěžích vám budeme určitě fandit. V případě nepříznivého počasí bude akce přesunuta na první víkend v říjnu. Podrobnosti budou na stránkách školy. Již předem děkuji za podporu. J.Borecká

Škola v přírodě

Fotografie ze dne matematických a logických her

Den matematických a logických her

Ve čtvrtek 29.1. jsme měli netradiční dopoledne. Přinesli jsme si z domova různé druhy her a aktivit, u kterých se musí přemýšlet nebo počítat. Dopoledne nám rychle uteklo a ještě jsme se naučili nové hry, které jsme neznali. Nejšikovnější byli Pavel Skála, Ondra Nesl a Jára Truhlář.

Všichni jsme si to užili a dobře se pobavili.

Večerníček bude mít narozeniny

Při hodině pracovních činností jsme vytvářeli postavičky z našich oblíbených Večerníčků netradičním způsobem :-)

Tři králové

V úterý 6.1.2015 nás čekalo velké překvapení.Ve třídě nás navštívili Tři králové. Pavel Skála doma připravil pro sebe, Járu Truhláře a Adama Petra kostýmy králů. Moc se nám všem líbili. Nechyběla ani nadílka. Tak nám první týden po Vánocích nečekaně hezky začal.

Andělský den

V pátek před Vánocemi jsme ve škole na chodbách mohli potkat anděla. Byl totiž jeden z tématických dnů, který byl věnován právě andělům. V naší třídě byla nejkrásnějším andělem Natali Gruntová. Opravdu jí to moc slušelo

Exkurze- První setkání s Prahou

V úterý 11.11.2014 jsme podnikli společně se 4.B výpravu do Prahy. Prohlídku jsme zahájili u Lorety, kde na nás čekala paní průvodkyně.Pokračovali jsme na Pražský hrad, prohlédli jsme si Chrám sv. Víta, Vladislavský sál a kopii korunovačních klenotů. Nerudovou ulicí jsme sešli až na Kampu a ke Karlovu mostu. Prošli jsme se po něm a po chvíli jsme se ocitli na Staroměstském náměstí u orloje. " Poznávačku" jsme ukončili u Prašné brány a Obecního domu, kde se s námi paní průvodkyně rozloučila. Celou cestu jsme vyplňovali pracovní list, ve kterém jsme plnili různé úkoly. Viděli jsme na vlastní oči památky, o kterých jsme se učili ve Vlastivědě. Určitě jsme nebyli v Praze naposled.

"Gumičkománie"

Ve čtvrtek 18.9. se konala na Skále celoškolní Bramboriáda. Během dopoledne jsme se nejen pobavili v různých disciplinách, ale také jsme se dověděli něco nového, co jsme o bramborách ještě nevěděli. Rovněž počasí nám přálo. Prožili jsme krásný, sluneční, podzimní den.

V pátek 2. října se to v naší škole modralo. Nebyly to borůvky ani obláčky, ale Šmoulové. U nás ve třídě se najednou objevili Šmoulové, Šmoulinky, ale také zlý Gargamel. Ten nám během přestávky ukázal několik svých kouzel. Už se těšíme na příští tématický den.

Adaptační kurz

Den první

Program připravený Luckou Krupicerovou děti bavil, ale i i správně unavil. Proto v 21:30 už byla tma na všech pokojích.

Přespání ve škole

Z pondělí na úterý přespíme ve škole. Sraz bude v 19. hodin před školou.

S sebou: spacák, karimatku ( nebo jinou podložku), hygienické potřeby, něco k snídani ( čaj bude k dispozici) a svačině na příští den, pití, míče, hry. V přípodě, že děti nebudou po večeři, je možno si opéci vuřta.

Školní výlet

V pátek jsme se hned po ránu vydali vlakem na výlet do Poděbrad. Prohlédli jsme si zajímavosti města - květinové hodiny, trpaslíka s mochomůrkou, sochu krále Jiřího a zámek. Moc se nám líbila barevná srdce na 1. nádvoří zámku, která představují jednotlivé členské státy Evropské unie.Svezli jsme se po Labi výletní lodí " Král Jiří", občerstvili jsme se zmrzlinou a pizzou. Po cestě městem jsme ochutnávali zdejší minerální vodu, která nám ale moc nechutnala. Nakonec jsme se osvěžili mezi malými vodotrysky v parku a procházkou ve vodním korytu. Domů jsme se vraceli plni nových zážitků a dojmů.Vašík Chalupa dokonce překonal i svůj strach z jízdy na lodi.

Návštěva skleníku Fata Morgana

V úterý 26.4. jsme vyrazili směr Praha. Čekala nás návětěva skleníku Fata Morgana, kde jsme si zopakovali vědomosti o podnebných pásech a na vlastní oči jsme viděli rostliny, které zde mohou růst. Naše prohlídka byla doprovázena krásnými exotickými motýli, kteří zde všude poletovali. Mohli jsme " v přímém přenosu" pozorovat, jak se z nevzhledných kukel vyklube krásný motýl. Velmi nás překvapila poměrně krátká doba, po kterou motýli žijí ( je to jen pár dnů až týdnů). Venkovní expozice nebyly příliš zajímavé, protože vzhledem k chladnému počasí, příliš mnoho květin nekvetlo. Celkový pěkný zážitek nám nezkazil ani déšť, který nás zastihl při cestě k autobusu.

Zdravá pětka

Jedním z témat ČaJS je lidké tělo a jeho zdraví, správná životospráva a zdravý život. styl. K tomuto tématu jsme se dověděli mnoho při návštěvě paní Andrey Ulrychové.Zjistili jsme, že spoustu věcí víme a děláme, spoustu věcí víme a neděláme. Zopakovali jsme si nezbytnost ovoce a zeleniny pro naše zdraví. Množství stravy také souvisí s pohybem. Aby se z nás nestaly " kuličky ", musíme si hlídat množství cukrů a tuků. Asi budeme muset změnit svačiny.

Pruhy, proužky, proužečky

V pátek před prázdninami byl opět jeden z barevných dnů. Tentokrát na téma " proužky". To by jeden nevěřil, co všechno máme proužkované. Také žáci naší třídy rozšířili již tak dost početnou skupinu proužkovců.

Za každým rohem Jeskyňka

Divadelní představení

Ve čtvrtek 28.1. dopoledne ještě před vysvědčením jsme navštívili divadelní pohádku. Byl to příběh složený ze 3 pohádek: O perníkové chaloupce, O Smolíčkovi, O Červené Karkulce. Vedle herců v pohádce vystupovaly také loutky. Při představení jsme se pěkně pobavili.

Návštěva botanické zahrady

V měsíci dubnu se chystáme v rámci učiva přírodovědy navštívit botanickou zahradu v Praze. Konkrétně skleník Fata Morgana, kde bude v té době probíhat program Lehkost motýlích křídel. Žáci si budou moci na vlastní oči prohlédnout různá stádia ve vývoji motýlů - housenky, kukly a líhnutí nových motýlů.

Vánoční zpívání

Ve středu 16. prosince se uskutečnilo již tradiční zpívání na schodech. Pro nás bylo o to zajímavější, že mezi vystupujícími byla děvčata z naší třídy: Emma Franková, Natali Gruntová, Nicol Lachmannová, Petra Klokočníková a Veronika Martínková. Vystoupení se nám všem moc líbilo. Po vystoupení si mohli návštěvníci školy koupit  na vánočním jarmarku drobné  dárky, které nám pomohli připravit i někteří rodiče. Výtěžek akce bude věnován na zakoupení kamery pro monitorování poštolek, které nám ve škle každoročně hnízdí.

Mikulášská nadílka

Naše třída nepatří mezi nějaké svatoušky a své o tom věděli i Mikuláš, čert a anděl, kteří nás přišli v pátek 4.12. navštívit. Přestože balíčky dostali všichni, jejich obsah se lišil. Mikuláš nám dokonce předložil naši listinu hříchů a museli jsme slíbit, že se brzy polepšíme. Do pekla s čertem se nám nikumu nechtělo.

Den matematických a logických her

Ve čtvrtek 28.1. se vydávalo vysvědčení poslední hodinu. Od rána jsme se nemohli dočkat, a proto jsme byli rádi, že čtvrtek byl zároveň Dnem matematických a logických her. Během dopoledne jsme si mohli zahrát  různé druhy her. Vyzkoušeli jsme si svůj postřeh, odhad i vědomosti a zároveň jsme se dověděli hodně zajímavého i o naší republice. Určitě se nám to bude hodit v hodinách vlastivědy nebo přírodovědy.

Návštěva dopravního hřiště

V úterý 21.4. navštívíme podruhé dětské dopravní hřiště v Nymburce.Děti budou mít s sebou helmu ( pokud ji vlastní), přezůvky, svačinu a něco na psaní. Vyučování skončí podle rozvrhu. Vzhledem k počasí doporučuji teplejší oblečení.

Bramboriáda

Jezdím jako drak!

Aktuální informace

05.09.2017

POKLADNÍ HODINY školní rok 2017-2018 platné od 11.9.2017

Pondělí: 14.30-15.30 hod

Úterý:    14.30- 16.30 hod.

Středa:   14.30- 15.30 hod.

Čtvrtek:  14.30- 16.30 hod.

Prosíme o respektování shora uvedených pokladních hodin. Platby mimo vyznačené hodiny nelze přijímat.

24.08.2017

Pokud jste ztratili lísteček na sešity, přikládáme ho ještě jednou

sešity

24.04.2017

Seznam žáků, přijatých do 1.třídy.

EU peníze školám Zlatý certifikát společnosti Scio Certifikát Aktivní škola

Kontakt

Základní škola SadskáKaroliny Světlé 386, 289 12 Sadská325 594 241, 773 386 100, 773 386 101 jídelna 736 752 367ggiwunv

Nejčtenější

21.12.2017
Vánoční vystoupení se tento rok opět velice vyd...
celý článek
04.01.2018
  Itálie   tvar boty   -&nb...
Milí rodiče, v novém kalendářním roce Vám přeji...
celý článek

Jestli najdeš v životě cestu bez překážek, určitě nikam nevede. / Arthur Charles Clarke / motto školního roku 2016-17